Home Anvelope Dunlop all season
Anvelope Dunlop all season
Anvelope Dunlop all-season PDF Imprimare Email
Anvelope Dunlop all season
Scris de adrian86   
Marţi, 22 Martie 2011 13:54


Daca vreodata te vei irita cand vei conduce peste o groapa, gandeste-te pentru o clipa - ar putea fi mult mai rau. Ai putea simti fiecare denivelare din drum ... si pentru o lunga perioada de timp, toata lumea care a condus a avut de a face cu aceasta problema, pana cand John Boyd Dunlop a gasit solutia.

Dunlop a fost un nativ din Scotia care au crescut in Ayrshire. In mod ironic, profesia lui de comert nu a avut nimic de-a face cu automobile sau vehicule de orice fel - mai degraba, Dunlop a fost un medic veterinar. In cele din urma, Dunlop s-a mutat la Belfast, Irlanda, unde a construit o practica infloritoare.

A fost o problema, insa. Singura modalitate de a calatori pe drumurile din Irlanda a fost, prin utilizarea rotilor de fier sau de lemn asemenea vagoanelor sau roti care au fost realizate in intregime din cauciuc dur, solid. Aceste roti nu absorbeau cu usurinta loviturile si goluri, ceea ce inseamna ca pasagerilor li se cauzau mult disconfort in timpul calatoriilor, acestea fiinde de multe ori dureroase.

Lui Dunlop nu-i pasa de acest lucru, decat atunci cand aceste anvelope au inceput sa-l afecteaze pe fiul sau. Fiul Dunlop a avut o tricicleta, si in timp ce se deplasa cu rotile din cauciucul solid acestea ii creau o incredibila stare de disconfort si durere. Dunlop nu a putut sta deoparte sa-si vada fiul sau intr-o astfel de agonie, astfel incat el a conceput un plan.

Dunlop as tabilit un plan la dezvoltarea unui pneu care ar angaja un proces pneumatic, sau pe baza de aer. Dunlop a lucrat si a lucrat pana cand si-a dat seama un plan pentru a crea un pneu care ar folosi de aer pentru a amortiza rotile ... si calaretul. El a luat doua benzi de cauciuc , folosite apoi pentru a forma clei pentru fiecare dintre ele in tuburi groase. Apoi, el a infasurat in jurul rotilor de tricicleta tuburile interioare. Apoi a infasurat tuburile in panza pentru a fi sigur ca acestea sunt fixate bine

Apoi, Dunlop a folosit o pompa de aer pentru umflarea pneurilor mingilor de fotbal. Rezultatul a fost o anvelopa care a avut o perna de aer pentru a absorbi loviturilor si de a crea o plimbare lina.

Anvelopele Dunlop s-au dovedit un mare succes, si in 1888, el a patentat procesul sau. Cu toate acestea, intr-un twist ironic, sa dovedit ca el nu a fost prima persoana care sa inventeze o anvelopa gonflabile. In 1845, Robert William Thomson a inventat o anvelopa gonflabila, dar procesul lui nu a devenit raspandit, deoarece s-a considerat costisitoare si nepractice pentru transport individual. Thomson, care a murit in 1873, a fost un prolificul inventator care a folosit pneurile sale mai ales pentru motoare cu aburi. anvelope Dunlop au fost utilizate in principal in biciclete si triciclete, si a castigat popularitate in domenii in care Thomson nu a reusit.

In cele din urma, ambele parti au primit unele recunostinte. Thomson a primit in cele din urma credit pentru brevetare procesului de cauciuc, anvelope, dar numele Dunlop a fost cel care a trecut pe in istorie -, in principal, deoarece compania a ajutat la gasirea solutiilor pentru cauciuc, Dunlop Rubber Company, este inca in afaceri. Compania a fost achizitionata de Goodyear in 1999, dar inca mai functioneaza ca o entitate separata in Marea Britanie

John Boyd Dunlop nu ar fi inventat anvelopa gonflabila, dar cu siguranta el a fost responsabil pentru a deveni parte din viata de zi cu zi. Deci, data viitoare cand sunteti pe drum nu va ganditi la gropile peste care dati - in schimb ganditi-va la cele pe care nu le simtiti datorita muncii lui Dunlop.

Ultima actualizare în Miercuri, 27 Aprilie 2011 15:01
 


Sondaje

Cat de des cumperi anvelope all season?
 

Vizitatori Online

Avem 1 vizitator online

Adauga la retele sociale

Facebook Twitter Digg Delicious Stumbleupon RSS Feed 

Joomla 1.5 Templates by JoomlaShine.com